Прыборка офісаў
Мы займаемся як рэгулярнай прыборкай офісаў, гэтак і разавымі. Мы можам падрыхтаваць ваш офіс да працы пасля рамонту, зрабіць хімчыстку мэблі і дываноў.
Як гэта працуе?
У нас празрыстыя і зразумелыя кошты. Мы аформім усе неабходныя дакументы і будзем высылаць рахунак раз на месяц. Мы нясем адказнасць за якасць і пунктуальнасць, аператыўна рэагуем за змены і запыты.
Калі вы гатовыя рэгулярна замаўляць прыборку офіса, мы падрыхтуем камерцыйную прапанову, складзем расклад і зробім чэк-ліст прыборкі.Вам больш не трэба кантраляваць гэты працэс і траціць час на арганізацыю.
Наша мэта зрабіць гэту паслугу супастаўнай па кошце з заробкам супрацоўніка, якія адказвае за парадак і чысціню. Але вам не трэба плаціць падаткі, адпускныя, шукаць замену на выпадак хваробы і г.д
Таксама мы гатовыя зрабіць промакод для вашай кампаніі на звычайныя прыборкі, дапамагчы ў абслугоўванні карпаратыўных мерапрыемстваў.
Генеральная прыборка
На прыборку прыедзе каманда клінераў з прафесійнай тэхнікай. Такая прыборка патрэбная, калі ў вас быў пераезд, карпаратыў альбо касметычны рамонт.
Прыборка пасля рамонту
Мы зробім прыборку ў офісе альбо будынку пасля рамонту / будаўніцтва. У нас ёсць вопыт прыборак вялікіх офісных цэнтраў пасля ўводу ў эксплуатацыю. Мы адправім да вас патрэбную колькасць спецыялістаў з усёй неабходнай техникай
Рэгулярная прыборка
Клінер прыходзіць кожны дзень альбо некалькі разоў на тыдзень, раніцай ці ўвечары, каб навесці чысціню і парадак. Да прыходу супрацоўнікаў клінер вымые падлогу і санвузел, вытрэ пыл, выкіне смецце і памые посуд, заменіць туалетную паперу, навядзе парадак на кухні.