Мінск
Беларусь
Мінск Гродна
Украіна
Кіеў
Латвія
Рыга
Польшча
Варшава Кракаў
Падарыць прыборку
Русский English Беларуская
Падарыць прыборку
Беларусь
Украіна
Латвія
Польшча

Частыя пытанні

Агульныя пытанні

Усе пытанні: 12
Ці трэба прадаставіць свае мыючыя сродкі?
У нашых спецыялістаў ёсць усё неабходнае для паўнавартаснай прыборкі і мыцця вокнаў. Мы выкарыстоўваем прафесійныя сродкі, у кожнага супрацоўніка ёсць пыласос. Ад вас патрабуецца толькі адчыніць дзверы.
Ці прыбіраеце вы ў катэджах?
Так, мы прыбіраем у катэджах, дачах, таунхаусах і кватэрах нестандартнай планоўкі. Замову можна аформіць праз сайт: пазначце колькасць пакояў, санвузлов і напішыце метраж ў каментарах. Альбо пакіньце заяўку ў сац.сетках / праз коллцэнтр.
Вы працуеце толькі ў Мінску?

Мы прымаем замовы ў Бараўлянах, Калодзішчах і Мачулішчах і іншых населеных пунктах. Нашы супрацоўнікі могуць прыехаць да вас, калі адлегласць ад кальцавой дарогі не перавышае 30 кіламетраў. У такім выпадкам вам трэба будзе даплаціць ад 5 да 20 рублёў.

Таксама мы працуем у іншых гарадах Беларусі.

Хто вашыя супрацоўнікі?
Мы працуем з 2016-га года. У нас дасведчаная каманда і выразна выбудаваная сістэма пошуку і навучання супрацоўнікаў. Мы правяраем ўсе дадзеныя кандыдата, праводзім некалькі гутарак, тэставых прыборак і тэстаў. Нашыя супрацоўнікі працуюць у нас стала.
Ці могуць мне прывезці ключы пасля ўборкі?
Так, у нас ёсць дастаўка ключэў. Мы можам забраць ключы перад прыборкай і даставіць іх пасля. Таксама ключы можна перадаць нам загадзя.
Што будзе, калі мяне не задаволіць якасць прыборкі?
Мы знойдзем рашэнне максімальна хутка. Калі ў вас ёсць магчымасць зрабіць фатаграфіі - зрабіце і дашліце нам на пошту альбо ў мэсенджэры. Вам адразу ж адкажуць і пачнуць шукаць рашэнне. Мы рэагуем на крытыку і ўмеем выпраўляць памылкі. Калі якасць уборкі нізкая, вам могуць вярнуць грошы і прапанаваць бясплатную прыборку.
Вы робіце генеральную прыборку?
Мы рэдка выкарыстоўваем гэты тэрмін. Любая нашая прыборка паўнавартасная, генеральнай можна лічыць звычайную прыборку плюс вялікую колькасць дадатковых паслуг. Калі вам трэба вычысціць кватэру, дзе некалькі гадоў не прыбіралі / не жылі / нешта адбылося, такую паслугу трэба замаўляць асабіста. Хутчэй за ўсё, гэта будзе пагадзінная праца з коштам у 15 рублёў / гадзіну.
Ці можна замовіць хімчыстку і прыборку адначасова?
Так, хімчыстку выконваюць іншыя спецыялісты, таму вы можаце замовіць хімчыстку мэблі асобна або разам з уборкай. Гэта не паўплывае на агульную працягласць замовы.
Як адмяніць заказ?
Пры афармленні замовы на сайце вы атрымліваеце ліст-пацверджанне. Там ёсць спасылкі для аплаты, рэдагавання альбо адмены заказу. Вы можаце адмяніць замову самастойна не менш чым за 16 гадзінаў да пачатку. Калі да пачатку замовы застаецца менш часу, патэлефануйце ў коллцэнтр альбо напішыце нам.
Як аформіць замову?

Вы можаце аформіць замову онлайн, па тэлефоне або праз сацыяльныя сеткі. Калі вы афармляеце замову праз сайт, вы можаце адразу аплаціць яе картай. Калі вы аформілі заказ па тэлефоне / праз сац.сеткі і хочаце аплаціць картай, паведаміце пра гэта спецыялісту і вы атрымаеце спасылку для аплаты на ваш тэлефон.

Трэба адзначыць, што бонусныя балы і праграма лаяльнасці дзейнічаюць толькі пры афармленні закамоваў праз асабісты кабінет.

Ці ёсць у вас магутныя пыласосы?
Так, мы ў нас ёсць прафесійныя пыласосы Karcher. Калі вам патрэбен такі на прыборцы - паведаміце пра гэта пры афармленні замовы.
Навошта патрэбен парогенератар?
Мы чысцім цяжкадаступныя месцы і швы на плітцы з дапамогай парогенератара. Таксама мы можам апрацаваць парам любыя паверхні на кухні, тэхнікі і сцены. Мы не выкарыстоўваем пар для хімчысткі мэблі і чысткі штор.

Прыборка

Усе пытанні: 17
Як хутка можна замовіць прыборку

Вы можаце замовіць ўборку нават у гэты ж дзень - мы прыедзем да вас ужо праз тры гадзіны. Таксама вы можаце зрабіць заказ загадзя. Калі вы замовіце прыборку праз месяц, не варта перажываць, мы будзем у вас у пазначаны час.

У вас ёсць магчымасць выбраць опцыі "можна пачаць прыборку ў любы час" (мы папярэдзім, ў які дакладны час прыедзе наш супрацоўнік) альбо "удакладню за дзень да прыборкі" (мы звяжамся з вамі і вырашым, у які час пачнецца прыборка).

Мыццё вокнаў
Мы мыім вокны з двух бакоў, з рамай і падваконнікамі. Акно гэта дзве створкі не ў падлогу, альбо адна секцыя французскага акна. Дзверы на балкон лічыцца як адно акно. Падвойныя вокны лічацца як два вакна.
Прыборка кухні
У нас ёсць опцыя прыборкі ўсёй кухні, тэхнікі, мэблі ўнутры і звонку. Мы памыем халадзільнік, мікрахвалевую печ, духоўку, выцяжку, дастанем усе з шафаў, пачысцім іх унутры і звонку. Памыем падлогу, падваконнікі, мэблю, дзверы, выкінем смецце і навядзем парадак. Такую прыборку кухні можна замовіць толькі асоба, без прыборкі ў самой кватэры.
Магутны пыласос
У нас ёсць магутныя пыласосы, але яны ёсць толькі ў супрацоўнікаў, якія ездзяць на асабістых аўтамабілях. Таму калі такі пыласос патрэбен для вашай прыборкі, папярэдзьце нас загадзя (достаткова сказаць пра гэта аператару коллцэнтра альбо пакінуць каментар пры замове онлайн)
Генеральная прыборка
Мы рэдка выкарыстоўваем гэты тэрмін. Любая наша прыборка паўнавартасная, генеральнай можна лічыць звычайную ўборку плюс вялікую колькасць дадатковых паслуг. Калі вам трэба вычысціць кватэру, дзе некалькі гадоў не прыбіралі / не жылі / нешта адбылося, такую паслугу трэба абмаўляць асабіста. Хутчэй за ўсё, гэта будзе пагадзінная праца з коштам у 15 рублёў / гадзіна.
Швы і плітка
Мыццё пліткі ўваходзіць у любую стандартную ўборку. Мы памыем плітку на кухні і ў санвузле. Калі вам неабходна адмыць швы паміж пліткамі, трэба загадзя папярэдзіць нас да замовы. Гэта дадатковая опцыя і яна аплачваецца асобна. Вы можаце замовіць чыстку швоў з дапамогай парагенератара.
Як лічыць санвузлы
Ванная і туалет гэта адзін санвузел. Душавая кабіна не лiчыцца і не аплачваецца асобна. Калі ванная і туалет знаходзяцца ў розных памяшканнях, гэта ўсё роўна адзін санвузел. Калі ў вас дзве ванных альбо два ўнітаза, гэта два санвузла.
Як палічыць вокны
У нас ёсць асобная старонка, дзе на малюнках паказана, як мы лічым вокны. Акно гэта дзве створкі не ў падлогу альбо адна секцыя ў падлогу. Падвойныя вокны мы лічым як два вакна.
Як лічыць пакоі
Калі вы зрабілі перапланіроўку і ў вас стала два пакоі замест аднаго, вы можаце замовіць прыборку вашай кватэры як аднапакаёвай. Сумешчаная кухня і гасцёўня лічацца як асобны пакой і кухня.
Як лічыць вокны на балконе
Гэтак жа сама, як і вокны. Мы лічым створкі. Калі ў вас 8 створак не ў падлогу, гэта 4 вакна, калі 4 створкі ў падлогу - гэта 4 вакна. Таксама, як і з вокнамі, 2 створкі не ў падлогу гэта акно, створка / секцыя ў падлогу - таксама вакно.
Выбар супрацоўніка
Вы можаце папрасіць пэўнага супрацоўніка пры замове праз сайт альбо коллцэнтр. У такім выпадку магчымы невялікі перанос прыборку на 1-2 дні. Гэта рэдкія сітуацыі і мы стараемся задаволіць вашыя пажаданні без дадатковых пераносаў.
Як звязацца з супрацоўнікам
Вы можаце напісаць нам у месэнджэр альбо патэлефанаваць і мы пакінем нумар супрацоўніка, які працуе на вашай замове.
Мыючыя сродкі
Мы выкарыстоўваем прафесійныя сродкі кампаніі Pro-brite. Яны гіпааллергеныя, бяспечныя для дзяцей і хатніх жывёлаў. У кожнага супрацоўніка ёсць 3-6 сродкаў, неабходных для выканання прыборкі
Столь і люстры
Як правіла, мы не мыім столі і люстры, таму што у нашых супрацоўнікаў няма магчымасці прывозіць лесвіцу на ўсе замовы. У індывідуальных выпадках і за дадатковую плату мы можам прамыць цяжкадаступныя месцы ў выпадку наяўнасці ў вас лесвіцы альбо даставіць яе на замову.
што вы не прыбіраеце?

Не рухаем мэблю

Не чысцім шторы

Не мыім люстры і столь

Не маім лесвічную клетку ў пад'ездзе

Не робім дэзінфекцыю памяшканняў пры звычайнай прыборцы (дэзінфекцыю і хімчыстку трэба замаўляць асобна)

Нестандартные запыты
Мы можам індывідуальна абмеркаваць любыя задачы па прыборцы кватэр. Для гэтага неабходна звязацца з мэнэджэрам. Напрыклад, праз месэнджары або сацыяльныя сеткі. У нас ёсць фіксаваная стаўка пагадзіннай аплаты.
Жалюзі
Мы не маім жалюзі падчас мыцця вокнаў падчас стандартнай прыборцы. Для мыцця жалюзі мы выкарыстоўваем пагадзінную фіксаваную стаўку, гэта дадатковая аплата.

Аплата

Усе пытанні: 5
Спосабы аплаты

Вы можаце аплаціць прыборку наяўнымі альбо картай. Калі вы аплачваеце прыборку ў асабістым кабінеце, у вас ёсць магчымасць атрымліваць асобны рахунак за некалькі прыборак.

Вы можаце аплачваць прыборку як юрыдычная асоба. Мы падрыхтуем неабходныя дакументы і выставім рахунак.

Ці выдадуць мне чэк?

Калі вы аплачваеце прыборку наяўнымі, то чэк не выдаецца. Гэта адпавядае патрабаванням заканадаўства Рэспублікі Беларусь да выязных паслугах па прыборцы памяшканняў. Нашы супрацоўнікі пакідаюць чэк-ліст з сумай, датай і дадзенымі, таксама вы заўсёды атрымліваеце смс / ліст-пацверджанне.

Калі вы аплачваеце прыборку картай, вы атрымаеце карт-рахунак, які з'яўляецца фіскальных дакументам.

Ці есць дамова?
У нас публічная дамова, яна заўсёды даступны на сайце і дзейнічае для кожнай прыборкі.
Мне патрэбны дакумент для справаздачы
Мы можам прадставіць ліст аб факце аказання паслуг з пячаткай і калькуляцыяй.
Калі кошт можа змяніцца
У нас фіксаваныя кошты. Але мы разлічваем іх зыходзячы з набору паслуг і таго, колькі на гэта траціцца часу. Фактычна, у нас фіксаваныя цэны на пэўныя паслугі, набор паслуг і працоўны час супрацоўнікаў. Напрыклад, мыццё духоўкі заўсёды каштуе 15 рублёў, нават калі яе трэба мыць паўтары гадзіны. Але кошт уборкі аднапакаёвай кватэры разлічваецца зыходзячы з трох гадзін працы. Калі гэта пяць гадзін, мы можам папрасіць аплаціць іх дадаткова - загадзя папярэдзіўшы і ўзгадніўшы гэты момант з вамі. У 99% выпадкаў кошт на ўборку не мяняецца.

Якасць

Усе пытанні: 5
Калі не задаволіла
Мы знойдзем рашэнне максімальна хутка. Калі ў вас ёсць магчымасць зрабіць фатаграфіі - зрабіце і дашліце нам на пошту альбо ў мэсенджэры. Вам адразу ж адкажуць і пачнуць шукаць рашэнне. Мы рэагуем на крытыку і ўмеем выпраўляць памылкі.
Задаволіла
Мы рады вашым публічным водгукам. Пакінуць іх можна у нашых сац.сетках.
Паломка
Калі нашы супрацоўнікі зламалі нейкую рэч, мы цалкам кампенсуем шкоду і ваш час.
Чаявыя
Мы вітаем чаявыя для нашых супрацоўнікаў. Вы можаце пакінуць іх картай або наяўнымі. Уся сума застанецца ў канкрэтнага супрацоўніка, якому вы хочаце аддзячыць.
Бяспека

Мы працуем з 2016-га года. У нас дасведчаная каманда і выразна выбудаваная сістэма пошуку і навучання супрацоўнікаў. Мы правяраем ўсе дадзеныя кандыдата, праводзім некалькі гутарак, тэставых прыборак і тэстаў.

Мы нясем адказнасць за захаванасць вашых персанальных дадзеных. Супрацоўнікі падпісваюць асобнае пагадненне на гэты конт.

Адмена і перанос

Усе пытанні: 2
Як я магу адмяніць заказ?
Пры афармленні праз сайт вы атрымліваеце ліст-пацверджанне. Там ёсць спасылкі для аплаты, рэдагавання альбо адмены заказу. Вы можаце адмяніць заказ самастойна не менш чым за 16 гадзін да пачатку. Калі да пачатку замовы застаецца менш часу, патэлефануйце ў коллцэнтр альбо напішыце нам.
Як я магу ўнесці змены ў сваю замову?
Пры афармленні замовы на сайце вы атрымліваеце ліст-пацверджанне. У ім ёсць спасылка для змены дадзеных замовы. Вы заўсёды можаце дадаць дадатковыя опцыі падчас уборкі альбо адмовіцца ад часткі паслуг. Ваш рахунак будзе адкарэктаваны.

Зніжкі

Усе пытанні: 5
Gромокоды
У нас ёсць промакод для першай замовы START, з якім вы атрымаеце зніжку 15 адсоткаў. Таксама ў нас сезонныя акцыі з рознымі промакодамі. Промакод трэба ўвесці ў спецыяльным полі пры афармленні замовы на сайце. Колькасць промакодаў заўсёды абмежавана, таксама мы можам папрасіць вас нязначна карэктаваць дату прыборкі.
Карпаратыўныя прамакоды
У нас ёсць карпаратыўныя партнёры, у якіх ёсць свае зніжкі. Калі вы супрацоўнік кампаніі, якая супрацоўнічае з намі, удакладніце ў мэнэджараў ўмовы.
Рэгулярные прыборкі
Калі вы замаўляеце рэгулярна, вы атрымліваеце гарантаваную зніжку: прыборка раз у тыдзень 20%, прыборка два разы на месяц 15%, прыборка раз у месяц 10%. Мы можам падабраць вам іншую перыядычнасці і разлічыць індывідуальную зніжку.
Реферальная праграма
Калі вы зарэгістраваліся на нашым сайце, у вас ёсць асабісты реферальную код, які вы можаце адпраўляць сябрам. Калі яны зробяць замову на нашым сайце, і вы, і яны атрымаюць бонусныя балы, якія потым можна выкарыстоўваць у нашай праграме праграме лаяльнасці.
Праграма лаяльнасці
Вы аўтаматычна становіцеся ўдзельнікам праграмы лаяльнасці пасля стварэння акаўнта на нашым сайце. Падрабязнае апісанне узроўняў і скідак ёсць ў асабістым кабінеце.

Асабісты кабінет

Усе пытанні: 1
Асабісты кабінет
Вы можаце назапашваць бонусныя балы за кожную замову і атрымліваць дадатковыя зніжкі. Гэта будзе залежаць ад вашага статусу - мы прапануем пяць розных варыянтаў назапашвання балаў і зніжкавы прапаноў. Таксама вам будзе даступная ўся гісторыя заказаў, выбар пэўнага супрацоўніка і баланс. У вас будзе свой реферальны код, які можна адправіць сябрам. І вы, і яны атрымаюць дадатковыя балы пасля першай замовы.

Прыборка пасля рамонту

Усе пытанні: 0

Прыборка офісаў

Усе пытанні: 1
Прыборка офіса
Мы прыбіраем офісы і аб'екты камерцыйнай нерухомасці ў Мінску. Нашы менеджэры аператыўна назавуць канчатковы кошт разавай / рэгулярнай прыборкі, падрыхтуюць усе неабходныя дакументы. Мы працуем без перадаплаты і ПДВ. Аплачваць уборкі можна раз у месяц.

Хімчыстка

Усе пытанні: 5
Абсталяванне
Мы выкарыстоўваем прафесійную тэхніку для хімчысткі мэблі і дываноў кампаніі Karcher
Сродкі
Мы выкарыстоўваем прафесійныя мыючыя сродкі для хімчысткі ад кампаніі Karcher і Pro-brite. Яны бяспечныя для дзяцей і хатніх жывёл.
Што мы не чысцім
Мы не чысцім шторы, коўдры, адзенне, мэбля з скуры. Мы не забіраем дываны і чысцім іх толькі на месцы.
Што мы чысцім
Мы чысцім мэблю, дываны і падлогавае пакрыццё. Гэта выяздная хімчыстка.
Якія гарантыі?
На жаль, мы не можам цалкам гарантаваць ачыстку ўсіх плям. Мы нясем адказнасць за якаснае выкананне працэдуры хімічнай чысткі мэблі: парадак выкарыстання мыйнага пыласоса і сродкаў.
Ніякіх робатаў і аўтаматычных адказаў - задайце пытанне і атрымайце хуткі адказ ад чалавека